Jak wysłać maszynę do szycia do serwisu - FAQ sprawnamaszyna.pl

Jak wysłać maszynę do szycia do serwisu

Nie wiesz, jak wysłać maszynę do szycia do serwisu? Sprawnamaszyna.pl mieści się w Skórzewie, przy ul. Poznańskiej 75. Maszynę do szycia, hafciarkę czy owerlok można nam więc dostarczyć osobiście lub przysłać na adres:

sprawnamaszyna.pl
ul. Poznańska 75
60-185 Skórzewo

W przypadku napraw gwarancyjnych maszyn do szycia firm Janome i Elna mamy dla Ciebie specjalną usługę door to door (po angielsku „od drzwi do drzwi”). W jej ramach dostarczenie maszyny do serwisu odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy spakować maszynę w oryginalny karton i styropiany, następnie zgłosić u nas usterkę za pomocą formularza i czekać na kuriera firmy DPD, który w dogodnym dla Ciebie terminie odbierze przesyłkę pod wskazanym przez Ciebie adresem. Następnie, po wykonaniu naprawy, kurier dostarczy maszynę z powrotem pod wybrany adres. Jeśli preferujesz to możemy przygotować dla Ciebie etykietę do samodzielnego nadania spakowanej maszyny w punkcie DPD Pickup (tu możesz wyszukać punkt nadania: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/)

W przypadku napraw pogwarancyjnych usługa door to door jest płatna i kosztuje 29 zł za odebranie maszyny od klienta oraz kolejne 29 zł za odesłanie jej po naprawie. Gdy wartość przesyłanego urządzenia przekracza 10tys zł lub jej gabaryt jest duży (hafciarka Janome MB lub hafciarka Janome MC550) koszty wysyłki wzrastają do 79 zł w jedną stronę. Tutaj również możesz skorzystać z punktów DPD Pickup jak w przypadku naprawy gwarancyjnej i po przygotowaniu przez nas etykiety do nadania nadać maszynę w punkcie DPD Pickup.

Jeżeli zamierzasz wysłać maszynę w paczce pocztowej lub skorzystać z usług firmy kurierskiej, przeczytaj, jak należy przygotować maszynę do wysyłki.

Masz pytania? – skontaktuj się z nami.