Jak przygotować maszynę do wysyłki na naprawę gwarancyjną
Nie wiesz, jak najlepiej przygotować maszynę do wysyłki na naprawę gwarancyjną? Prawdopodobnie sprzedawca poinformował Cię o tym przy zakupie maszyny, ale jeszcze raz przypominamy: najskuteczniejszym sposobem na to, by maszyna bezpiecznie dotarła do naszego serwisu, jest zapakowanie jej w oryginalny karton oraz styropiany zabezpieczające, wyprofilowane i dopasowane specjalnie do kształtu urządzenia. Nasza dobra rada jest więc taka, by nie wyrzucać opakowania, w którym Twoja maszyna była umieszczona od nowości.
Wysyłka maszyny obłożonej oryginalnymi styropianami w oryginalnym kartonie daje pewność, że Twój sprzęt dotrze do serwisu w nienaruszonym stanie. Jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, to nic straconego. TUTAJ dowiesz się, jak w takiej sytuacji przygotować maszynę do wysyłki.
NAPRAWA GWARANCYJNA
W przypadku naprawy gwarancyjnej do pudełka należy też włożyć oryginalną kartę gwarancyjną oraz kserokopię dowodu zakupu. Osoby, które mają maszynę Janome, mogą zarejestrować ją na stronie WWW.JANOME.PL i zapomnieć o papierowej gwarancji. Wówczas do skorzystania z naprawy potrzebny będzie tylko dowód zakupu.
Jesteśmy autoryzowanym serwisem maszyn do szycia marek Janome i Elna. Oznacza to, że właściciele tych maszyn są objęci programem door to door (po angielsku „od drzwi do drzwi”), który pozwala na dostarczenie maszyny do serwisu bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy ZGŁOSIĆ u nas usterkę maszyny objętej gwarancją, a my wyślemy kuriera, który odbierze sprzęt od Ciebie. Następnie, po wykonaniu naprawy, kurier dostarczy maszynę z powrotem pod wskazany adres.
Co ważne, koszty transportu są po naszej stronie. Do Twoich obowiązków będzie należało przygotowanie maszyny do wysyłki (podkreślamy to jeszcze raz: w oryginalnym opakowaniu) i zgłoszenie nam usterki.
Oczywiście możesz również dostarczyć do nasz maszynę osobiście, a nawet UMÓWIĆ SIĘ na naprawę maszyny od ręki.
5-LETNIA GWARANCJA – KIEDY DZIAŁA
Większość maszyn Janome i Elna jest objęta 5-letnią gwarancją. Warunkiem uzyskania 60-miesięcznej gwarancji jest skorzystanie z płatnego przeglądu maszyny w serwisie sprawnamaszyna.pl między 24. a 36. miesiącem od daty zakupu urządzenia. Jeśli taki przegląd nie zostanie przeprowadzony, gwarancja wygaśnie wraz z upływem 36 miesięcy od dnia zakupu produktu. Taka usługa jest płatna – zgodnie z CENNIKIEM. Przypominamy jeszcze raz, że niezwykle istotne jest to, aby maszyna została przed wysyłką obłożona styropianem i umieszczona w fabrycznym kartonie.
Nasz serwis mieści się w Skórzewie, przy ul. Poznańskiej 75 (wjazd od akacjowej). Sprawdź, JAK DO NAS TRAFIĆ.