Nie wiesz, jak wysłać maszynę na naprawę gwarancyjną? Prawdopodobnie sprzedawca poinformował Cię o tym przy zakupie maszyny, ale jeszcze raz przypominamy: najskuteczniejszym sposobem na to, by maszyna bezpiecznie dotarła do naszego serwisu, jest zapakowanie jej w oryginalny karton oraz styropiany zabezpieczające, wyprofilowane i dopasowane specjalnie do kształtu urządzenia. Nasza dobra rada jest więc taka, by nie wyrzucać opakowania, w którym Twoja maszyna była umieszczona od nowości.
Wysyłka maszyny obłożonej oryginalnymi styropianami w oryginalnym kartonie daje pewność, że Twój sprzęt dotrze do serwisu w nienaruszonym stanie. Jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, to nic straconego. TUTAJ dowiesz się, jak w takiej sytuacji przygotować maszynę do wysyłki.
Jak wysłać maszynę na naprawę gwarancyjną
Zanim oddasz maszynę na naprawę gwarancyjną, koniecznie przeczytaj TEN WPIS. Dlaczego? Z doświadczenia wiemy, że zgłaszane przez Was problemy z maszyną bardzo rzadko są związane z usterkami bądź wadami urządzenia. Najczęściej okazuje się, że sami jesteście w stanie przywrócić sprawność maszynie. Bez rozstawania się z nią, bez tracenia nerwów i bez wydawania dodatkowych pieniędzy.
Jeśli jednak naprawa gwarancyjna jest nieodzowna, pamiętaj o tym, że do pudełka, oprócz maszyny, należy też włożyć oryginalną kartę gwarancyjną oraz kserokopię dowodu zakupu.
Jesteśmy autoryzowanym serwisem maszyn do szycia marek Janome i Elna. Oznacza to, że właściciele tych maszyn są objęci programem door to door (po angielsku „od drzwi do drzwi”), który pozwala na dostarczenie maszyny do serwisu bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy ZGŁOSIĆ u nas usterkę maszyny objętej gwarancją, a my wyślemy kuriera, który odbierze sprzęt od Ciebie. Następnie, po wykonaniu naprawy, kurier dostarczy maszynę z powrotem pod wskazany adres.
Co ważne, koszty transportu są po naszej stronie. Do Twoich obowiązków będzie należało przygotowanie maszyny do wysyłki (podkreślamy to jeszcze raz: w oryginalnym opakowaniu) i zgłoszenie nam usterki.
Oczywiście możesz również dostarczyć do nasz maszynę osobiście, a nawet UMÓWIĆ SIĘ na naprawę maszyny od ręki.
Gwarancja na 5 lat – kiedy działa
Większość maszyn Janome i Elna jest objęta 5-letnią gwarancją. Warunkiem uzyskania 60-miesięcznej gwarancji jest skorzystanie z płatnego przeglądu maszyny w serwisie sprawnamaszyna.pl między 24. a 36. miesiącem od daty zakupu urządzenia. Jeśli taki przegląd nie zostanie przeprowadzony, gwarancja wygaśnie wraz z upływem 36 miesięcy od dnia zakupu produktu. Taka usługa jest płatna – zgodnie z CENNIKIEM.
Przypominamy jeszcze raz, że niezwykle istotne jest to, aby maszyna została przed wysyłką obłożona styropianem i umieszczona w fabrycznym kartonie.
TUTAJ opisaliśmy dokładnie, co trzeba zrobić, by cieszyć się wydłużoną do 5 lat gwarancją od Janome.
6 lat gwarancji od Janome – co muszę zrobić
W listopadzie 2017 roku dystrybutor urządzeń marki Janome wprowadził nową, 6-letnią gwarancję na wybrane modele maszyn do szycia tego japońskiego producenta. Chodzi o następujące maszyny:
- Janome 393
- Janome 415
- Janome 419S
- Janome 423S
- Janome Easy Jeans Heavy Duty 523
- Janome Easy Jeans Heavy Duty 1800
- Janome MC6700P
- Janome HD9
- Janome Continental M7 Professional
Jeśli masz jeden z wymienionych modeli i został on kupiony po 8 listopada 2017 roku, to przysługuje Ci wydłużona, 72-miesięczna gwarancja. Skorzystasz z niej na dokładnie tych samych zasadach, jak ma to miejsce w przypadku maszyn objętych 5-letnią gwarancją. Warunkiem jest więc wykonanie płatnego przeglądu maszyny w serwisie sprawnamaszyna.pl między 24. a 36. miesiącem od daty zakupu urządzenia.
Wszystkie informacje na temat 6-letniej gwarancji na maszyny do szycia Janome znajdziesz TUTAJ.
Nasz serwis mieści się w Skórzewie, przy ul. Poznańskiej 75. Sprawdź, JAK DO NAS TRAFIĆ.